pátek 25. prosince 2020

25. 12. 2020

Kdybys tu byl, řekla bych ti, jak jsem ráda, že mám všechny nejbližší lidi pohromadě. Viděl bys, jak se mi rozmazala řasenka, když kluci rozbalili ty mikiny, a že je celej večer nesundali. Smál by ses s námi do jedné do rána a do dvou probíral vážné věci. Jirka by ti dal taky jedno zbrusu nové bezdrátové sluchátko a do něj pouštěl legraci z google překladače. Je docela těžký soustředit se při poslouchání na hru. Babuška je přesvědčená, že nám radí, kdo má jaké karty. Sice jsem cítila štědrověčerní atmosféru asi jen v tu chvíli, kdy jsme se načančaní sešli v kuchyni před večeří, ale stejně si neumím představit, že bychom byli spolu sami, nebo se nějak střídali. Zatím to má být takhle.

Vánoce byly až dneska ráno při pohledu z okna. Divila jsem se sněhu jako malý dítě a pak hned vyrazila nahoru na kopec, víš kam. Venku je pohádka a ty tu se mnou nejsi.

Žádné komentáře:

Okomentovat